Waar staat JUNIS voor

Wij geven ruimte en aandacht aan de ontwikkeling van alle kinderen, zodat zij talenten ontwikkelen. Hoe? We bieden kinderen ruimte en structuur. In zo’n veilige omgeving voelen zij zich uitgenodigd om vooral zelf te ervaren, te bewegen en te onderzoeken. Spelenderwijs verkennen zij hun mogelijkheden.

Wat bieden wij?

Op deze locatie gaan we nog een stap verder. Samen met basisschool Prins Claus geven we vorm aan een doorlopende ontwikkellijn voor alle kinderen van 0 tot 13 jaar. Daarvoor hebben we gezamenlijk een integraal kind centrum (IKC) ingericht. Vanuit dit IKC bieden we kinderen van 0 tot 13 jaar een uniek totaalpakket op het gebied van opvang, onderwijs, ontwikkeling en vrije tijd. Het voordeel voor jou en je kind is dat de overgang van opvang naar onderwijs spelenderwijs verloopt. Medewerkers van de opvang en het basisonderwijs hebben nauw overleg en gezamenlijk de ontwikkeling van je kind in beeld. Vanuit ons IKC Prins Claus bieden wij onderstaande opvangvormen.

Opvangvormen

• Kinderdagopvang (0-4 jaar)
  • Voorschoolse opvang (4-13 jaar)
  • Naschoolse opvang  (4-13 jaar)

Unieke aspecten:

• Doorgaande leerlijn
  • Gelegen naast een grote natuurlijke speeltuin
  • Oudste peuters gaan wij regelmatig sfeer proeven bij de kleutergroep
  • Alle opvangvormen onder één dak

Wil je weten wat de maandelijkse kosten zijn? Met de rekentool op de website van JUNIS krijg je gemakkelijk een indicatie van je netto maandkosten.

Meer weten van onze locatie, rondleiding en jouw mogelijkheden, lees dan hier verder of bel voor informatie met onze collega’s van de Klantenservice  0172 – 745 850 of per e-mail: klantenservice@junis.nl..